Retourneren

Retourzendingen:

Verkeerd product geleverd?

PBMonline.be stelt je bestelling met de grootst mogelijke zorg samen. Mocht je desondanks toch een ander product toegestuurd krijgen dan je hebt besteld, dan kun je dit product uiteraard aan ons retourneren. De verzendkosten hiervoor worden door ons betaald.
Voor het toesturen van het door jou bestelde product rekenen wij geen verzendkosten.
Reclameren binnen 7 dagen na levering.

Verkeerd product besteld?

Het kan voorkomen dat je per ongeluk zelf een verkeerd product bij ons hebt besteld. Hoewel wij dit voor zakelijke bestellingen niet wettelijk verplicht zijn, kun je in dat geval het product aan ons retour sturen, mits het product onbeschadigd is en deze in de originele (ongeopende) verpakking zit. In dat geval zullen wij de aankoopprijs van het product terugstorten op je bankrekening. Eventuele staffelkortingen worden verrekend. De verzendkosten die je zelf hebt gemaakt en de verzendkosten die je aan ons hebt betaald vergoeden wij niet. Indien het over een specifiek bestelartikel gaat dat (dit vermelden wij bij de bevestiging van je bestelling), kunnen wij de goederen niet terugnemen.

Reclameren binnen 7 dagen na levering en alleen met originele aankoopbon.

Retourzending melden 

Voordat je producten terugstuurt dien je deze bij PBMonline.be aan te melden voor retour. Dit kan telefonisch of per e-mail. Je kunt e-mailen naar verkoop@pbmonline.be.

Retouradres 

Je kunt je retourzending versturen naar onze vestiging in Olen, Lammerdries Oost 31, CBT -Trans.